WorldSBK se vrací do České republiky: Pirelli se při premiérovém setkání v Autodromu Most spoléhá na standardní řešení.
WorldSBK se vrací do České republiky: Pirelli se při premiérovém setkání v Autodromu Most spoléhá na standardní řešení.
Milán (Itálie), 2. srpna 2021 - Mistrovství světa superbiků MOTUL FIM se zastaví v České republice poprvé od roku 2018 (Brno). Letos na novém okruhu budou jezdci bojovat o tituly mistra světa. Autodrom Most bude debutovat v kalendáři WorldSBK a zůstane tam minimálně do roku 2025.
Autodrom Most
roku 2018 (Brno). Letos na novém okruhu budou jezdci bojovat o tituly mistra světa. Autodrom Most bude debutovat v kalendáři WorldSBK a zůstane tam minimálně do roku 2025.
Autodrom Most se nachází nedaleko Prahy a byl otevřen v roce 1983 jako první stálý motoristický závodní komplex v tehdejším Československu. Okruh již hostil mnoho akcí, včetně národních motocyklových šampionátů. Autodrom Most je pouze jedním z několika novinek v sezóně 2021 WorldSBK a pro většinu jezdců a týmů je to neznámý okruh, kterému budou muset přizpůsobit první tréninky.
Český okruh nabízí fanouškům skvělou podívanou ve čtyřech různých kategoriích: v sobotu se uskuteční 1. závod Světového superbiku, Světový supersport, Světový supersport 300 a pohár Yamaha R3 bLU cRU Cup. V neděli, podle propozic budou moci fanoušci sledovat závody Tissot Superpole Race a Race 2 tříd Supersport, Supersport 300 a Superbike.
Depo pro výměnu pneumatik
Řešení pro třídy WorldSBK a WorldSSP
Pirelli dopraví do Mostu celkem 4072 pneumatik, aby splnily potřeby všech čtyř tříd účastnících se českého kola. Kromě suchých řešení jsou v případě špatného počasí vždy k dispozici pláště do deště a pro kategorie WorldSBK a WorldSSP také střední pneumatiky.
Zázemí na cestě
Ve WorldSBK budou mít jezdci k dispozici čtyři suchá řešení, dvě pro přední a stejně pro zadní, také kvalifikační pneumatiku supersoft, která bude použita v závodě Tissot Superpole.
Mezi řešeními poskytovanými na přední straně bude jedna standardní a jedna vývojová: což jsou standardní měkké řešení SC1 a vývojové řešení SC1 ve specifikaci A0508. Ten druhý, představený v Misanu s vynikající zpětnou vazbou od jezdců a také používaný v Assenu, je dobrou alternativou ke standardní pneumatice SC1 a je k dispozici v Mostě, kde čeká potvrzení svého výkonu.
Pokud jde o zadní kolo, budou si jezdci vybírat mezi dvěma řešeními: standardní super měkké řešení SCX, které jezdci velmi oceňují od svého zavedení. Např. v Doningtonu jej v závodě 2 použil celý startovní rošt. Druhé je standardní měkké řešení SC0, jedno ze zadních řešení, které použili závodníci v Assenu.
V případě špatného počasí dává Pirelli k dispozici jezdcům WorldSBK meziprodukty a pláště do deště ze standardní řady. Kromě toho bude pro jezdce k dispozici zadní vývojové řešení Rain ve specifikaci X1251, představené v Magny-Cours v roce 2020 a používaný většinou mřížky, využívá novou směs, která nabízí větší přilnavost za mokra i při nižších teplotách.
Ve WorldSSP jsou připravena dvě řešení pro přední a stějně pro zadní kolo. Vpředu standard SC1 a standard SC2, zatímco vzadu super měkký standard SCX a měkký standard SC0.
Vyzkoušejte pneumatiky Pirelli od nás třeba i na závodním okruhu v Mostě...